Alla inlägg den 18 februari 2008

Av bizzab - 18 februari 2008 21:28

Tre energispar tips för en jord vid liv:

"släck lampan o tänd varandra"

" Sänk rumstemperaturen och  värm varandra"

" Stäng av Tv:n och sätt på varandra"


Ja den fick jag precis på mobilen, det är ju ett sätt, för att få upp värmen.haha

Av bizzab - 18 februari 2008 20:38

Nu så ligger alla barnen i sina sängar, o det är åter igen tyst i huset. Idag går gubben av jouren, vilket känns skönt, så nu kommer han snart hem. Tänk att man kan drömma så att man vaknar av dem o tro att de är sanna, fy vad jag hatar det. man vaknar o man är precis kallsvettig redan på morgonen.


Av bizzab - 18 februari 2008 19:57

Då så var det en ny vecka, känns lite motigt denna vecka men som sagt det kan nog bli bättre. Har varit iväg o tränat ett muskelpass, vilket känns så skönt i kroppen (trött).

I morgon får vi hämta de nya bilarna som ska stå o glänsa på uppfarten till huset, det ser jag fram emot. 

Idag har det varit ett underbart väder ute, snart kommer mitt vårtecken hit o det är tranorna. Längtar tills jag ser när de flyger över hustaket o man hör och ser dem. Men det finns ett par som inte har flyttat i vinter utan gått här, då de troligen fått en unge så sent, har de inte lämnat den. Vad vet jag om det stämmer då jag inte är någon expert på detta med fåglar.

Men vilket fall som helst så är det mitt vår o hösttecken när de kommer o när de flyttar. 

Nä nu ska jag gå o lägga barnen 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards