Alla inlägg den 9 februari 2008

Av bizzab - 9 februari 2008 19:58

Sitter nu mätt o belåten, har ätit 1 tacos, det var riktigt gott. Nu ropar mellersta dottern att melodifestivalen börjar, blir väll att sitta o titta o mysa med barnen framför tv,n. I morgon ska jag absolut inte göra ngt.

Tittade på en resa till Thailand jan-09 blir nog en resa dit.

Hej hopp

Av bizzab - 9 februari 2008 18:00

Nu slutatde Miami Ink på tv, vilka snygga tatueringar dom gör, får nog ringa till min tatuerar och be om en ny. Sist jag var iväg, pratade vi om tatueringar man skulle ha som folk skulle fundera över. Det jag sa är att man ska tatuera in runt nack kptan en ring med myror och det skulle stå "Ankra inte här" haha. Får fundera om jag skulle tatuera den, ful men ändå. Alla tatueringar behöver inte vara snygga, haha. Jag bara älskar tatueringar, blir verkligen tokig när jag ser det programmet. Fast den snygga tatueringen jag ska göras ä ett varghuvud som han har handmålat, det blir mycket skuggor så den tar sådan tid, o dyr. Men det är det värt.Den tatueringen sak sitta mellan skulderbladen oh jag längtar.

Har faktiskt varit redig o duschat hundarna, vilket var behövligt. De var rätt skitiga, hade varit ute o lekt i leran så rena var dom inte.

Gubben har precis varit o hämtat sonen som varit hoss sin kompis o lekt.

hej så länge 

Av bizzab - 9 februari 2008 16:32

Jaha då så har man farit runt lite, varit o lämnat in travraden, varit o handlat. Det blir tacos ikväll, vilket är rätt gott.

var o tittade på tapeter, hittade en som var lite mörkgråa som ska vara på en vägg, sedan tittade jag på ett par ljusa tapeter. Kommer bli kanon fint, det blir till att byta golv också.

Jösses vad det kommer bli fint.

Nu mat

Kram 

Av bizzab - 9 februari 2008 11:06

God morgon nu så har jag löst melodikrysset o ska precis iväg o lämna sonen hoss en kompis. Efter det blir det att åka o ta ut en travrad, hoppas att jag vinner denna gången.

Hej hopp vopps då var jag borta

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards