Alla inlägg den 17 februari 2008

Av bizzab - 17 februari 2008 20:38

Då så var denna dagen snart till ända, mamma o pappa har varit här o fikat. De åkte precis hem och jag ska nu snart hålla ut hundarna för natten. Vart en riktigt bra söndag för min del, förutom att man saknar gubben.

på tv gå ronny o ragge, fan vad roliga dom är, sjuk humor javisst.

Haha tänker på den gången när man var ung o dum, fan vad roligt man har haft.Haha ska titta på den gamla videofilmen vi spelade in, fick reda på att en hade kvar den så det blir till att glana o glo på den.


Av bizzab - 17 februari 2008 16:39

Ja då så har gubben gått på jouren o slutar inte den före imorgon så här sitter jag ensam. Jag o sonen har suttit o klippt ut olika pappfigurer,  det är faktistk rätt roligt att sitta o greja lite. Håller fortfarande på med tvätten, blir en heldel om man renbäddar i 5 sängar, men vad skönt det är när man har gjort färdigt det.

Nu ska jag sätta mig o se på "Emil i Lönneberga" då den går på tv, blir jag o sonen då döttrarna är ute o cyklar runt lite. Funderar på att ta fram min cykel o börja trampa runt lite, det är faktiskt riktigt skönt med en riktig cykeltur, roligare än spinning,. haha


Av bizzab - 17 februari 2008 12:08

Oh vad kallt det var ute, men det var riktigt skönt ändå. Nu har jag druckit lite kaffe och ätit ett Ballerinakex med mintsmak, det var också gott.

Nä nu ska jag faktiskt försöka komma igång o plugga lite inför tentan, men har för fan ingen lust.

Orkar fan inte med det just nu 

Av bizzab - 17 februari 2008 10:31

Tjohoo

Jo då visst gick det så där på travet igår, blev väll ingen miljonär direkt men.

Idag är det blåsigt o grått ute fy vilket tråkigt väder,ska koppla upp hundarna så de får komma ut på en liten promenad. det är så roligt för min minsta hund är absolut inte mycket för att gå i det här vädret medans den största av dem bara älskar att vara ute o gå när det blåer ute. de två är så olika varandra.

Annars under dagen ska jag tvätta o inte göra så mycket mera, då gubben idag går på jouren så det blir lugnt här hemma. Jösses vad man ligger skönt i våran nya säng, känns riktigt bra att vakna nu på morgonen inte stel eller ont någonstans. Veckan som kommer vad händer då?

Jo först blir det förutom arbete, möte med polisen igen, sedan blir det träning och pluggning sedan blir det ju rida igen,. vilket jag inte gjort på ett bra tag.

Nä nu ut med hundarna, får se så jag inte blåser bort

Ha det

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards