Alla inlägg den 15 januari 2008

Av bizzab - 15 januari 2008 21:37

Idag fyller min dotter 10 år, tänk vad tiden går. Ja den rinner bara iväg, vi ska fira henne på söndag, då jag varit i skolan hela dagen o sedan hade jag mäte kl 16.30-19.30 idag, men lite firande blev det ändå nu på kvällen.

F*N säger jag, min stora dotter kom hem idag o sa att det kliade i huvudet på henne, tittar efter o vad ser jag jo löss. Fattar ni LÖSS, jag mår dåligt, så nu har jag luskammat alla, behandlar dottern så här luktar det inte gott. Jag som hatar huvudlöss, stackars dotter. Nu har jag renbäddat alla sängar, handdukar. Fattar inte att hon fått detta o jag som luskammar mina barn så noga. Hur har detta kunnat ske? Ja begriper inget just nu. Tycker det är så äckligt.

Förutom detta så har jag varit i skolan hela dagen, mycket intressanta föreläsningar var det. Imorgon är det skola igen o på kvällen afro power dance  var jättekul Är så träningssugen så det bara sprätter i kroppen.

Nu så ska jag fortsätta med mitt pluggande.

Kram 

Av bizzab - 15 januari 2008 21:11

Ok blev utmanad av Zkrivaren och jag antar den (i brist på annat) just nu.

Här är reglerna:

Länka till den som utmanat dig

Berätta 7 sanningar om dig själv

Berätta 7 lögner om dig själv

Utmana  4 personer i slutet  av ditt inlägg

Lämna ett meddelande till de personer till dom 4 du utmanat


7 sanningar om mig själv:

1. hatar orättvisor

2: Ville egentligen arbeta som barnläkare,men hade inte betyg till det

3: pratsam 

4: dålig förlorare

5: har flera tatueringar

6: har storlek 37 på fötterna

7: Kräsen när det gäller mat.


7 lögner om mig själv:

1: är oftast arg

2: blir lätt generad

3: inte rädd för att få maginfluensa

4: lat

5: ego

6: går ofta i kyrkan

7: skrattar sällan


 Länk till den som utmanade 

http://zkrivaren.bloggagratis.se/


De jag utmanar är: bengtalfred, sara, zofii och carro 



Ovido - Quiz & Flashcards