Alla inlägg den 22 januari 2008

Av bizzab - 22 januari 2008 17:59

Usch idag är en sådan seg dag som man bara skulle vilja ligga i sängen o titta på film, men det går ju inte. Har nästan precis kommit hem från arbetet. Funderar på att snart krypa ned under täcket o ligga o titta på film hela kvällen. Känner mig frusen, händerna är precis iskalla. Skulle ha steppat idag men avbokade det, är nog lite feg att knät ska börja krångla igen, nu när det känns någorlunda ok. Vore dumt nu när det börjar flyta på bra igen med min träning.

Ute är det halt, o fullmåne.Tycker verkligen om fullmåne.

På jobbet idag pratade vi om att nu förtiden håller man kontakt med sms o mail o att de knappt pratade i telefon. Jösses jag som sitter drygt minst 2 timmar i telefon på kvällen o pratar. Visst skickar jag sms om jag tittar i min mobil har jag skickat de 2 sista månaderna 1180 sms. Tycker det är ett smidigt sätt att hålla kontakt med folk. 

Är jag mobiltelefonberoende ja det tror jag.

Vad go min man är när jag kom hem idag så hade min man storstädat hela huset. Nä nu ska jag lägga mig lite o glo på glamour, trodde det hade slutat att sända men så läste jag i en blogg att det fortfarande sändes. Har inte sett på det programmet på flera år, så nu ska jag se om det har hänt någonting. Hej hopp 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards