Alla inlägg den 30 januari 2008

Av bizzab - 30 januari 2008 21:28

Så då har jag åter landat i mitt hem, skönt.. Vissa dagar flänger man bara runt omkring o när man väl kommit hem så är man helt slut. Först var jag i stallet, älskar doften av hästar, det är så härligt o komma in i ett stall. Oh vad jag önskar att jag kunde skaffa en häst, men har man inte tiden så har man inte det.. sedan får jag iväg med barnen till deras farmor som skulle passa dem när jag var o tränade. Första träningspasset var muskelpass härligt när man känner hur musklerna får arbeta lite, direkt efter det med en språngtur ner till andra salen för att köra lite afro dance, det blev lite för mycket kände jag. Fick inte vila mellan passen, vilket resulterade i att jag blev snabbt trött idag. Så det blev två tuffa pass på raken med 3 minuters vila mellan. Så nu är jag trött som f*n.

Ja nu börjar min nedräkning till ledighet, har nu jobbat må, tis onsdag så nu återstår bara tor, fre,lör, sön,mån, tis, ons, tors sedan är jag 3 dagars ledig. Oh vad det ska bli skönt. På måndag får jag gå i från för att gå till tandläkaren, tur att det inte ligger långt ifrån min arbetsplats.

Nä nu ska jag surfa runt lite  o se om  det finns något intressant att titta på. Vet en sida som jag ska spana in, en fin rottweiler kennel som jag är intresserad av att skaffa en valp ifrån, sedan ska jag surfa in på en sida om hundpensionat, som mina hundar ska vara när vi åker till skåne. 

Återkommer säkert snart igen

Nä jag får allt införa min avslutningskram ändå

Kram 

Av bizzab - 30 januari 2008 15:22

Har i dag varit på utbildning med jobbet hela dagen, tänkte ta cykeln men det regnar så förbannat så det blev bilen, det är ju ändå 1 mil att cykla.

Trött i huvudet är jag  nu o mätt för det var verkligen jättegod mat som de bjöd på. Nu ska jag snart iväg o igen, ständigt på språng, dags att hämta sonen på dagis, sedan till stallet o sedan är det träning som gäller, blir som jag skrivit tidigare dubbelpass idag, tröttsammt men härligt.

Går sakta ned på vågen än, vilket i försig känns helt ok, men vill snabba på det.

Nu ska jag iväg hörs sedan 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards