Alla inlägg den 28 januari 2008

Av bizzab - 28 januari 2008 17:01

Jaha då så går det vinterkräksjuka på jobbet, jag säger att vi har verkligen slitet på arbetet. Det är verkligen inte roligt, mer än ½ av personalen ligger hemma med kräkningar o över ½ av patienterna har det. Roligt värre kan man säga, det gäller att kurera sig med whisky eller lite renat går bra det med. Nu ska jag snart iväg o träna forza ska bli riktigt roligt.
Känner mig helt slut redan men det är väll efter allt spring på jobbet in o ut till patienterna som inte mår så bra just nu. Är det inte det ena så är det det andra.

Stackars min dotters ena klasskamrat deras hus brann ner igår, så nu står de utan hem, kläder eller rättare sagt de har ingenting kvar, allt brann ner. Vilken tragedi, djuren brann också inne. Stackars folk, det måste vara bland det värsta som kan hända. Att komma hem o se att huset har brunnit upp. Jag ska se om jag inte har lite kläder här hemma som de kan få så de kan i alla fall byta, finns väll alltid något man kan undvara, till de som behöver. Ska göra en ordentlig röj i garderoberna.

Åter kommer om en stund 

Ovido - Quiz & Flashcards