Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av bizzab - 6 oktober 2007 14:59

Gustav och Greta hade varit gifta i 50 år ochGustav hade en liten fråga till sin fru:

- Har du någonsin varit otrogen mot mig, Greta?

- Nu när vi har varit gifta i 50 år kan jag faktiskt erkänna att jag varit otrogen 3 gånger.

- Tre gånger? När var detta?

- Ja, första gången var för 35 år sen när du skulle starta firman och ingen bank ville ge dig ett lån. Minns du att det helt plötsligt ringde en bank och erbjöd dig att få låna pengar?

- Okej, Greta. Då var du otrogen för min skull och det är ju inte så farligt. När var andra gången då?

- KOmmer du ihåg för tio år sen när du fick en hjärtattaack och ingen läkare ville operera dig? Helt plötsligt erbjöd sig överläkare Falkensvall.

- Men det är ju heller inte så farligt. Då gjorde du ju det för att rädda mitt liv, men den tredje gången då?

- KOmmer du ihåg för två år sen när du ville bli ordförande i golfklubben och du saknade 17 röster? 

Ovido - Quiz & Flashcards