Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av bizzab - 17 oktober 2007 21:18

Ja då sitter man här igen trött och nöjd efter träning. Dottern ligger fortfarande med 39 grader i feber, ont i halsen är väll tur att det inte är vinterkräksjukan. Det är det värsta jag vet när det blir utbrott av, fy vad jag mår dåligt, speciellt när man får stänga ner avdelningar på grund av det,o man jobbar mitt idet. Hemska tanke, men så är det när man jobbar inom vården.

Peter är och spelar ikväll, så här är det annars lugnt o skönt barnen sover.

Får vara hemma imorgon för vård av sjukt barn,, känns lite tungt då jag vet att vi redan på arbetet går 2 kort, men vad finns att göra. Jag kan inte fixa barnvakt o Peter kan inte vara hemma. Fy vad det känns surt, nu vet jag att de på jobbet får slita som den, men  samtidigt så tycker jag inte att man ska ha samvete för att man är hemma för sjukt barn,. Dottern är lite besviken över att hon inte kan rida imorgon, då de skulle öva på hoppning. Men är man sjuk så är man. 

Ute är det stjärnklar kväll, vad fint och avkopplande det är när man är ute med hundarna o står o tittar upp på alla stjärnor. Men det är inte kallt.

Sov gott o dröm söta drömmar.

Kram 

Av bizzab - 17 oktober 2007 13:02

Inte blev det något arbete idag, då min äldsta dotter ligger med 39,1° i temp, så denna gången var det min tur att vara hemma, för vård av sjukt barn.

Det får bli att plugga hela dagen i stället för i kväll så blir det lite träning, kör inget dubbelpass i dag utan 1 pass, så det blir lugnt. Men på torsdag är det step o bollcore på fredag styrketräning. Härligt härligt.

Ute är det sol o 16° varmt ute riktigt skönt, blir till att hänga ut tvätten idag.  Tror inte det torkar men det blir så slätt när det vindar igenom, blir inte riktigt så jobbigt att stryka. Tänk jag tycker så mycket om att stryka, stänger in mig i tvättstugan, sätter på musiken sedan står jag där inne för mig själv o filosoferar om allt möjligt, samtidigt som jag ser vad som händer i samhället.

Kram på er 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards