Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av bizzab - 7 oktober 2007 21:58

Lägger upp en ny länk på min blogg till equippo, för den som är intresserad av instrument. Peter (min man) är sponsrad av dem, så det är ju helt okej.

Samt att det är han som gjort hemsidan.
Nä nu ska jag lägga mig och se på creepy, på tv.n

Sov gott 

Av bizzab - 7 oktober 2007 18:41

Ja då har söndagen snart gått.
Idag har vi varit bortbjudna till svärmor för att äta middag. Alltid lika trevligt att få slippa laga mat, resten under dagen har varit lugn.

Ska sätta mig en stund med att skriva ner några uppgifter till hemtentamen som ska vara inlämnad den 5 november, men tiden den går fort så det är skönt att vara ute i god tid.

Ute blåser det som attans fy vad det är kallt, känns nu att hösten är här.

I ulvspelet röstade jag på fian, får se hur det går med det.


Ovido - Quiz & Flashcards