Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av bizzab - 22 oktober 2007 21:57

Sitter här o kom på att jag inte har skrivit något idag.

Har varit stressigt på jobbet, direkt hem o iväg till träningen, bara hunnit titta in lite snabbt, men inget mera. 

Är så förbannat trött hela tiden, orkar knappt ingenting längre känns det som. Idag har jag varit helt off på arbetet, men det är bara att bita ihop o köra på, hur jobbigt det än är. Funderar starkt på att börja arbeta nätter igen, att arbeta dag är inte min grej riktigt känner jag. Blir inte människa före kl 09.00 o det är så jobbigt att gå upp på morgonen. Finns en natt-tjänst ute nu men då är den bara på 62% alldeles för lite, men tänkte att man kan arbeta de helger extra som jag är ledig. Gör inte mer än var 4.dje helg o det tycker jag är på tok för lite. Ska ringa o se om det går att få upp arbetsprocenten lite till. Går det så kommer jag nog att söka tjänsten. Fick ett erbjudande att arbeta natt för en annan arbetsgivare nackdelen var att jag var tvungen att åka 7 mil på morgonen när jag ska åka hem, o det känns inte så lockande just nu.

Imorgon ska jag väga mig, hoppas att vågen visar minus, står jag stilla kommer jag att bli fullkommligt knäckt. Då vet jag inte riktigt vad jag kommer att göra., får väll lägga till något mera pass. det går ju det med eller hur. 

Tappade min vigselring o förlovningsring här om dagen, tur att jag var hemma för jag hittade dom. Så nu är de på förminskning, jag fick förminska dem 3 storlekar UNDERBART!

Nä nu är det dags att smita in i andras bloggar o se vad de har haft för sig

Kram o god natt 

Ovido - Quiz & Flashcards