Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av bizzab - 16 oktober 2007 20:58

Då så har jag äntligen kommit hem, har inte varit hemma sedan 06.40 i morse. Direkt efter jobbet var det dags för gymmet, tränade yoga och step up idag.  Riktigt roligt o skönt, bara mitt knä kunde bli bättre. Det vill inte riktigt släppa, men imorgon biter vi i läppen o kör afro power dance. Det är riktigt roligt o vill ni prova något roligt o jobbigt ska ni pröva på det.

Annars idag har det varit lugnt, tyckte så synd om Marcus idag, han skulle prao med mig på jobbet idag, men stackarn blev sjuk på jobbet så han fick åka hem. Hoppas att han får följa med en annan dag.

Vad händer i mitt liv imorgon: Jo först är det arbete, sedan är det afro power dance, annars är det rätt lugnt för tillfället i mitt liv. Jo vi ska ut o äta hela sköterske gruppen i morgon det ska bli riktigt trevligt.

Nä nu ska jag faktiskt gå o lägga mig

god natt o dröm sött

Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards