Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av bizzab - 12 oktober 2007 23:15

Sitter i sängen med lap-topen skulle behöva sova, är trött men kroppen har passerat stadiet vart mycket på jobbet ikväll. Många som är sjuka och behöver hjälp, då är det möjligt att somna när man kommer hem. Även om det är jobbigt på jobbet, så är det ändå värt det.  Hoppas att dagen blir lugnare, börjar kl 7.  Knät bultar enormt, men det var väntat efter denna kvällen. På måndag blir det träning i allafall, nu har jag inte tränat sedan i tisdags.

Blev jätteglad idag när jag åkte till jobbet, lyssnade på radion och vad fick jag höra då? Jo att Radiohead absolut det bästa band  som finns ska släppa en ny skiva. Oh vad jag blev glad, eller rättare sagt överlycklig.   

Angående min svacka, så beror den nog på att jag för tillfället har förmånga bollar i luften samtidigt: Jobbar 100%, läser på distans, träningen, dieten, familjen, huset, djuren. Peter hjälper absolut till här hemma och stöttar mig till 110%, och det är helt underbart. Tack min älskade man för att du finns för mig, älskar dig. Tänk att jag o Peter har varit tillsammans över 15 år och jag älskar honom mer och mer för varje år som går. 

Nä nu är det dags att säga god natt o sov gott.  

Ovido - Quiz & Flashcards