Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

Hallå

Av bizzab - 29 oktober 2007 20:29

Är för trött för att sitta här o skriva, men ett litet inlägg kan jag göra.

Har idag varit o tränat afro power dance, vilket är jätteroligt samtidigt väldigt jobbigt. Nästa måndag blir det forza, var o tittade på det nu på kvällen o det verkar så roligt o jobbigt. Återkommer mera nästa vecka då jag kört ett pass.

Annars under dagen har det inte hänt så mycket utan den stora tjejen har fått en ny dator,  vilket gjorde henne glad.

Är jätteglad idag, varför vågen visade sammanlagt -30 kg, sedan jag började med min hårdträning, tänk er 30 kg, försök o bär omkring med det, det är tungt. Nu är det inte så mycket mera att gå ner men har ändå tänkt beta av 10-15 kg till när jag ändå är igång. Räknar med att de övriga kilona ska försvinna inom de närmsta månaderna , max får det ta 2 månader inte en månad till. Många hissnar när jag säger att det är 10-15 kg kvar men det skiter jag i, det är min kropp, min vilja o min hälsa ingen annans. Så när de börjar tjata om att jag inte får gå ner mera så slår jag till dövörat, hör inget vad de säger. Visst är det bra när man kan bestämma vad man vill höra och inte höra. Haha

Nä nu ska jag gå o lägga mig är så trött, så jag tror jag spyr snart

God natt o kram  

 
 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

29 oktober 2007 21:08

I går gick det inte att kommetera hos dig. Fullständigt strul med bloggandet, mina bilder försvann. Hela bloggen blev avstängd jämt och ständigt.O.K till dit inlägg i kväll. Men du går och lägger dig sa du. Men då ser du ju inte kommentarerna du får.Du får väl hålla dig uppe ett slag till så du ser vilka so´m hälsar på! Sen kan du säga till när du kommit så långt på vågen att du måste ta på dig glasögonen för att du ska kunna se skelletet i speglen! Kram åå dig vänen. Sov gott i natt!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

30 oktober 2007 08:44

Afro power dans, det lät kul.
Vad mycket du gått ner i vikt. Grattis.

http://klackebo.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

30 oktober 2007 09:08

Hoppas du fick sova gott!

http://gulligagumman.blogg.se

 
Frump

Frump

30 oktober 2007 17:20

Du är jätteduktig! 30 kilo, det är inte många som klarar det. Hurra för dig!
Kram!

http://Frump.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

30 oktober 2007 21:56

Grattis till viktminskningen, helt suveränt!!! :)
Snacka om att jag blir avundsjuk... ;)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bizzab - 7 januari 2014 22:57

Ja snart har det gått tre månader o än så fungerar allt bra. Julen gick jättebra, åt av det jag tyckte var gott, o i lagom portioner= härligt. Viktmässigt har jag gått ned 30 kg så jag är glad! Träningsmässigt har jag varit igång ett tag nu, kör styr...

Hej

Av bizzab - 25 november 2013 17:44

Nu har det gått 6 v sedan jag opererades o jag äter nu vanlig mat. Det som har varit jobbigast för mig är att jag många gånger tror att jag äter för mycket, vilket jag inte kan dör då mår jag inte bra! Viktmässigt sett så vägde jag mig idag o vågen v...

Av bizzab - 24 oktober 2013 17:20

Har nu gått över till mixad kost, jösses vad det smakade bra. Har ätit barnmat på burk nu sedan i tisdags och måste nu komma på bra mat som kan tillagas här hemma som fungerar bra. Äter till mellanmål knäckebröd med bredbart pålägg eller mosat ägg, j...

Av bizzab - 20 oktober 2013 13:54

Snart gått en vecka sedan jag gjorde min gbp. Äter än så länge flytande kost, vilket går bra. PÅ tisdag får jag gå över till mixad kost, ska sitta gott med annat än flytande kost. Ömmar fortfarande lite över vissa ställen i buken, men inget som stör ...

Av bizzab - 16 oktober 2013 10:01

Då var operationen gjord, den gjordes i måndags o igår  fick jag åka hem. Sovit gott i natt i min älskade säng. Det är lite jobbigt att få i sig allt vatten, men det måste gå lättare ju längre tiden går. Äter nu bara flytande kost men ack vad gott de...

Ovido - Quiz & Flashcards